Prezentownik... dla Faceta część 1


Cześć, ponieważ Święta zbliżają się błyskawicznie, czas powoli zacząć zastanawiać się nad prezentami dla najbliższych, choć osobiście uważam, że nie są one najważniejsze w tym wszystkim... Jeżeli nie masz jeszcze pomysłu na prezent dla faceta, to znaczy, że ten właśnie wpis jest dla Ciebie ;-) Dziś szukaliśmy prezentów do maks 500 zł.
DO 50 zł

Żele pod prysznic: Sephora; Dr Irena Eris i coś dla odważniejszych Korres
Muzyka: Matt Dusk i nie mogło zabraknąć nieodżałowanego Cohena
Poszetki: niebieska; bordowa i z Deyną- dla młodszych przypomnienie, tak, przed Lewym, też byli w Polsce genialni piłkarze...   
Spinki do mankietów: niebieskie
Czekoladki... no nie mogło ich nie być, a na Święta w nieco ekskluzywnej formie 



DO 150 zł

Koszule: błękitna; błękitna i biała czyli klasyka zawsze dobra i to w na serio fajnej cenie ;-)
Zegarek:  zalando
Kosmetyki: miniatury perfum; woda toaletowa; zestaw do pielęgnacji twarzy;
Krawaty: kwiecisty; w kropki, w kratkę
Dodatki: szal z monogramem; rękawiczki; pasek skórzany
Winyl: Leonard Cohen raz jeszcze

DO 500

Perfumy: Dior; 1 Milion; Boss; SpiceBomb
Pielęgnacja twarzy: Lancome; Sisley; Shiseido
Koszule: biała; błękitna; czarna
Torby: kosmetyczka, torba na ramię; torba skórzana
Zegarki: Fossil czarny; Fossil biały
Golarka Braun

Co Wam najbardziej wpadło w oko? 

Pozdrawiam Ania


Komentarze

  1. Dla mojego taty wybrałabym zestaw SpiceBomb od V&R, zapach jest świetny. :)Zestaw Atelier Cologne raczej nigdy nie przypadnie mi do gustu, perfumy mają tragiczne wonie.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapachy specyficzne, ale może komuś przypasują ;-)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  2. Jednak stawiam na książki- jest tyle ciekawych propozycji na rynku, że ciężko trafić na pozycję, która nie przypadnie obdarowanemu do gustu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, rynek jest ogromny, więc bez problemu znajdzie się propozycje dla każdego
      pozdrawiamy ;-)

      Usuń
  3. Super propozycje :) Na pewno się zainspiruje przy następnej okazji. Można coś wybrać i dla swojego faceta i np. brata. Ja ostatnio kupiłam swojemu bratu odzież potriotyczną. Jest zakręcony na tym punkcie i całyc czas o tym mówi. Przeglądałam ciekawe kurtki patriotyczne, ale jednak zdecydowałam się na bluzę. Był bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest w czym wybierać a ubrania z fajnym przesłaniem są mega ;-)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  4. ja już wiem i w sumie dobrze, że zebrałam dobre info ;) Mój małż zachciał zegarka na bransolecie (Skagen to dobra marka?) i myślę nad ciuszkiem sportowym, Symbo i koszulki termoaktywne będą w sam raz, ja wypróbowałam, niech on teraz ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że takie rzeczy oczywiście mogą się podobać i faktycznie jest to dobry wybór prezentów. Kiedy natomiast ktoś szuka prezentu dla podróżnika to na pewno na stronie https://zamowprezent.pl/pomysly-na-prezent-dla-podroznika jest w stanie o tym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

nasze instagramy

@nasdwojei i @tatanasdwojei