Lookbook #1 Parka khaki + czarne jeansy



Jesienny weekend, który spędziliśmy w Poznaniu u rodziców Mikołaja, minął mega szybko. A, że pogoda była świetna udało nam się wygospodarować chwilę na sesje. Nadrobiliśmy tym samym wszystkie zaległości... Mamy dla was kilka fajnych stylizacji, które systematycznie będziemy wrzucać na bloga.

Dzisiaj zestawiłam moją ulubioną parkę ze wzorzystym swetrem i czarnymi jeansami, które niedawno udało mi się dorwać na promocji. Do tego kolejne dwa nowe zakupy czarne, zamszowe sztyblety i  szara torebka, które uzupełniają całą stylizację.



Parka- Bershka; Jeansy- H&M; Kardigan- Pepco; T-Shirt- Mohito; Sztyblety- H&M; Zegarek- Cluse; Torebka- Parfois

Pozdrawiam Ania

Komentarze

  1. Tego typu parki widzę wszędzie.. Ale Twoja skradła moje serce swoją prostotą. :)
    + świetna torebka.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak zobaczyłam parkę w sklepie, tak jak nigdy szybko podjęłam decyzję, że muszę ją mieć ;-)
      A na bloga zajrzę ;-)

      Usuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonacć do tych kurtek, ale z tą Twoją jest inaczej naprawdę podoba mi się:)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taka kurtka. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kurtka.. nawet wyjątkowo fajna, bo na ogół są dla mnie nijakie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja. Moje dziecko ma nieco podobny styl i buty kupuje na https://butymodne.pl/trzewiki-i-polbuty-dzieciece-c25960.html , ubrań szuka również w sklepach internetowych, choć wiele też po lumpeksach czy aukcjach internetowych. Efekt jest pozytywny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

nasze instagramy

@nasdwojei i @tatanasdwojei