Dzianiny na Jesień...

Jesień zawsze kojarzyła mi się z moimi ulubionymi swetrami. Grube, cienkie, długie, krótkie... dzisiaj przygotowałam dla was przegląd najciekawszych modeli z kolekcji, a że swetry są jednym z tegorocznych trendów, było w czym wybierać ;-)


 Już na początku sezonu zwracałam uwagę, na dzianiny, a mój pierwszy zakup w tym sezonie, to czerwono- granatowy kardigan, na który namówił mnie Mikołaj. Ten kardigan pojawił się już chyba dwa razy na blogu tutaj i jeszcze tutaj ;-), więc już dzisiaj wybrałam coś innego...

Tym razem postanowiłam przygotować dla was kilka gotowych stylizacji z dzianiną w roli głównej... mam nadzieję, że coś dla siebie wybierzecie ;-)

1. Gruby splot

 sweter/ spodnie S. Oliver; zegarek/ buty/ torebka Zalando

 sweter/ jeansy/ buty/ torebka H&M; zegarek Zalando



 total look Zalando



2. Sukienki

 dzianinowa sukienka H&M; buty/ zegarek/ czapka/ torba Zalando

total look Zalando

 total look Zalando

W kolejny wpisie, wrzucę kilka stylówek oversizeowych. Co sądzicie o zestawach, jestem ciekawa, który wam podoba się najbardziej? Piszcie w komentarzach 

Pozdrawiam 
Ania



Komentarze

  1. Z 1 sukienka wpada w oko. Ja uwielbiam grube kardigany którymi mogę się opatulic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z 1 sukienka wpada w oko. Ja uwielbiam grube kardigany którymi mogę się opatulic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) dzięki
      Kardigany to chyba najlepsza rzecz na jesień ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

nasze instagramy

@nasdwojei i @tatanasdwojei