Jak z niczego zrobić świetny prezent...


Dzisiaj wpis, który chodził za mną długo, ale trochę też przez brak czasu zwlekałam z nim. Wychodzę z założenia, że najlepsze prezenty robi się samemu i takie też mają zazwyczaj największą wartość. Wczoraj Mikołaj trochę nadplanowo wrzucił wpis o naszej rocznicy, więc dzisiaj w pewnym sensie, w uzupełnieniu mój wpis o prezencie, który dostał ode mnie. Serduszko zrobiłam sama.. niby niewiele potrzebowałam do tego materiałów, ale efekt... sami oceńcie 



Po pomalowaniu deski na biało, odrysowaniu ołówkiem konturów serca i wbiciu gwoździ powoli zaczęło wyłaniać się coś ciekawego. Starałam się najpierw nawinąć nitkę na każdy gwoździk, później jeszcze raz, aż w końcu leciałam jak popadnie ;-)




Efekt końcowy, sami przyznacie, że robi bardzo fajne wrażenie.

Pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. absolutnie genialne :-) lubię takie prezenty od serca. W obecnych czasach bardzo łatwo jest kupić coś w sklepie i dać.. mało komu chce się poświęcić czas aby zrobić coś od początku do końca.
    Przy okazji jest to świetny prezent na Walentynki dla drugiej połówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... szczerze mówiąc, bardzo lubię dawać coś, co sama zrobiłam. Daje mi to dużo większą satysfakcję ;-)

      Usuń
  2. Swego czasu namiętnie robiłam takie rzeczy! Ale nigdy sama.. bo ja plus młotek to mieszanka wybuchowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie własnoręcznie wykonane prezenty i takie serduszka. Mam podobne białe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niczego to ja akurat prezentów robić nie umiem niestety. Muszę dysponować budżetem by móc prezent kupić, tylko tyle mi pozostaje. Wkrótce w ogóle dzień dziecka i planuję zamówić trzewiki z https://butymodne.pl/trzewiki-i-polbuty-dzieciece-c25960.html , które będą na prezent. Słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym sklepie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

nasze instagramy

@nasdwojei i @tatanasdwojei