wyszperane z kolekcji #4 golf na cztery sposoby, po męsku


Pamiętam, jak chyba rok, albo dwa lata temu moja Mama kupiła mojemu Tacie golf na Gwiazdkę. Pokręcił nosem, że nie bardzo i generalnie to golfów nie lubi, ale jakoś się przekonał. W sumie, to chciał, nie chciał, ale chodził. Moja Mam w takich momentach zwykle szuka wsparcia u nas, że modne, że przecież ładne i wcale dziadkowe to nie jest. No nie było, ale ja po chwili namysłu stwierdziłem, że w sumie, to bym nie założył. Golf kojarzył mi się z dzieciństwa z czymś, co gryzie w szyje i ni w cholerę, wygodne nie jest i nie wygląda. Ale do czasu. Bo właśnie w H&M pojawiła się świetna kampania z Davidem Beckhamem i Kevinem Hartem a ja zmieniłem nieco zdanie o golfie ;-)


 fot. www.hm.com

Sami przyznacie, że wygląda to świetnie. Ja w każdym razie przekonałem się do golfów, na tyle, żeby pokombinować z zestawieniem go na cztery możliwe sposoby...a z czasem pewnie pojawi się też w niejednej jesiennej stylizacji.

1. Streetwear


golf/ spodnie/ bomberka/buty/ plecak H&M; zegarek Zalando
2. Casual


golf H&M; spodnie Zalando; Marynarka Zalando; Torba Zalando; buty H&M; poszetka Vistula
3. Sportowo


golf/ spodnie/ parka H&M; zegarek Zalando; buty Zalando
4. Formalnie



golf H&M; marynarka/ spodnie Zalando; zegarek Zalando; poszetka Vistula; buty H&M
Jeżeli spodobał się wam temat, mam jeszcze kilka stylówek, które mogą być inspiracją ;-) 


fot. massimodutti


http://sklep.prochnik.pl/8297-zoom_prc_2000/p%C5%82aszcz-vercors-1.jpg 
fot. Próchnik

 

fot. Vistula


http://janadamski.eu/wp-content/uploads/2015/10/Moda_meska_golf_10.jpg

fot. janadamski.eu

Zdjęcie 1 SWETER Z GOLFEM z Zarafot. zara

Pozdrawiam serdecznie
Mikołaj

Komentarze

nasze instagramy

@nasdwojei i @tatanasdwojei